22 675 38 00
   
Dziś pracujemy
Więcej
  • Poniedziałek 9 - 19
  • Wtorek 9 - 19
  • Środa 9 - 19
  • Czwartek 9 - 19
  • Piątek 9 - 19
  • Sobota 9 - 14
  • Niedziela Zamknięte
Kontakt

GŁÓWNA SIEDZIBA:
05-822 Milanówek,
ul. Przyszłości 16
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek od 9.00-19.00
Sobota od 9.00-14.00

tel/fax 22 675 38 00
tel/fax 22 755 55 57
tel/fax 22 755 81 11


BIURO / SERWIS
   518 05 33 77
   531 36 22 22
   531 55 81 15

PUNKT PRZYJĘĆ 1:
08-404 Łaskarzew,
ul. Rynek 33
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek od 8.00-18.00
Sobota 8.00-16.00

PUNKT PRZYJĘĆ 2:
05-822 Milanówek,
ul. Królewska 12
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek od 9.00-16.00

PUNKT PRZYJĘĆ 3:
03-735 Warszawa,
ul. Jana Pawła 20
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek od 10.00-16.00

PUNKT PRZYJĘĆ 4:
CAŁY PRUSZKÓW
Przyjmujemy zgłoszenia telefonicznie.
Dojeżdżamy do klienta.

www.pikomp.com

serwis@pikomp.com
info@pikomp.com
biuro@pikomp.com

Regulamin wysyŁki

Teraz możesz skorzystać z naszych usług nie wychodząc z domu. Wystarczy, że spakujesz laptopa i wyślesz go do nas pocztą lub kurierem (naszego pracownika na terenie Warszawy i okolic możesz zamówić w naszym panelu /z pozostałych części polski procedura jest taka sama, ale kurier firmy UPS zabierze od Państawa laptopa lub komputer stacjonarny/ - zamów informatyka lub kuriera w prawym górnym panelu, tam należy wpisać dokładny adres, telefon kontaktowy, krótki opis usterki oraz godziny w jakich może podjechać nasz pracownik do Państwa domu, po uzupełnieniu odpowiednich pól otrzymacie Państwo numer zlecenia, a w ciągu kilkunastu minut oddzwoni do Państwa nasz przedstawiciel i umówi się na odbiór sprzętu), a my zrobimy dla Ciebie całkowicie darmową wycenę naprawy. Nasi serwisanci skontaktują się z Tobą i podadzą Ci koszty naprawy abyś mógł podjąć decyzję o naprawie. W przypadku zgody na naprawę usługa kuriera jest wliczona już w cenę naprawy, natomiast w przypadku rezygnacji z naprawy koszt to 50 PLN (opłata za kuriera w obie strony).

Po naprawie odeślemy sprzęt do Ciebie i udzielimy gwarancji.

Jak spakować laptopa ?

Laptop to delikatne urządzenie i dlatego należy go odpowiednio zapakować. Najlepiej włożyć go w oryginalne opakowanie. Jeśli nie posiadasz już oryginalnego pudełka spakuj laptopa w inny karton i obłóż dookoła styropianem, gąbką lub folią bąbelkową.

Gdzie mam wysłać laptopa ?

Laptopa wyślij na adres Pikomp Serwis Laptopów, ul. Przyszłości 16, 05-822 Milanówek.

Czy potrzebne jest coś oprócz laptopa ?

Prosimy o spakowanie laptopa i zasilacza oraz o dołączenie nr zlecenia jakie otrzymaliście Państwo poprzez PANEL. Adresu podany przez państwa w systemie będzie jednocześnie adresem zwrotnym wysyłki.

Kiedy dostanę informację o kosztach naprawy ?

Informację o kosztach naprawy dostaniesz maksymalnie w ciągu jednego dnia roboczego od otrzymania sprzętu. Z terenu Warszawy i okolic laptopy przybywają do naszej centrali tego samego dnia, więc prawdopodobnie wycenę naprawy otrzymacie Państwo tego samego dnia, a nasz pracownik poinformuje również o terminie wykonania usługi.

Czy laptopa mogę odebrać osobiście po naprawie?

Laptopa można odebrać osobiście, jeśli posiadacie Państwo dowód tożsamości, a dane ze zlecenia będą się zgadzać z danymi w dowodzie tożsamości. Nie wydamy laptopa gdy przyjedzie po niego osoba postronna.

Prosimy o spakowanie laptopa i zasilacza oraz o dołączenie nr zlecenia jakie otrzymaliście Państwo poprzez PANEL.
Adresu podany przez państwa w systemie będzie jednocześnie adresem zwrotnym wysyłki.